PACHETUL DE SANĂTATE: SUNTEŢI
OBLIGAŢI
Până la
urmă, pachetul de sănătate în stil american va fi impus și românilor. Regula nr. 1 a
pachetului este : “Pacienții sunt obligați!”, obligați să meargă la diagnosticare precoce
pentru ca tratamentul, în principal ăla cu citostatice, să înceapă sufficient
de devreme încât cei care-l vând să poată spune că a crescut eficiența medicamentului administrat de ei,
după modelul: 2% dintre pacienții bolnavi de cancer au cancerul X; dintre aceștia 80% au șanse de supraviețuire de până la 5 ani! Aproape că-ți pare rău că ne-a dat Dumnezeu
darul…comunicării!
Apoi,
a apărut o nouă știință, marketingul bolilor[1][1][1], și grație presei care nu e obligată să spună
Cine plătește
ŞTIREA, omul poate să cumpere de la televizor ce-l doare. Exemplu: “Una din opt
femei pot fi diagnosticate cu cancer
la sân.” (doctorița PRO-TV-ului )
Vânzarea e
bine targetată, pe anotimpuri. Acum, de
pildă, e sezonul cancerului de piele dar campania s-a domolit temporar fiindcă
au venit ploile însă a fost înlocuită de reclama mascată la țigări electronice.
Tocmai bine,
ca să-și
lanseze și
Ministerul Sănătății proiectul, când toată presa e cu ochii pe revărsarea
Dunării și
unificarea Dreptei!
Nu va
vorbi nimeni despre zecile de milioane de morți, de-a lungul timpului, din cauza
diagnosticării greșite și efectelor adverse ale medicamentelor[2][2][2]
sau despre obligativitatea recomandării tratamentelor alternative, asta deși, nu-i așa, există pacienți, nu boli! Uite, Dana Deac, de
pildă, cea care a făcut reclamă la diagnosticarea precoce, cică s-a vindecat de
cancer cu tratament dar și cu o dietă tibetană. Poate ar fi bine să le-o recomande și altora! Şi să le spună și că, în SUA, 1mil. de femei au fost
diagnosticate…greșit cu cancer și tratate până la moarte probabil pentru că se știe că actualul tratament distruge sistemul imunitar.
În același timp, toate vedetele care se plimbă
cu fundița roz
în piept să poarte tot acolo și cecul pe care l-au încasat să facă asta!
Dreptul
pacientului, stipulat în pachetul medical, de a cere și o a doua opinie nu e sufficient: o
fată a fost diagnosticată de doi doctori cu cancer și abia al treilea i-a spus că are
infecție la
măsea. Îți dai
seama ce-a fost pe întreaga familie!
Mânarea cu
forța, ca
pe vite, la control nu este despre grija față de pacient și nici măcar despre reducerea
costurilor cu tratamentul. Obezitatea, consumul de droguri și infracțiunile associate cu drogurile, creșterea absolut halucinantă a cazurilor
de copii cu sindrom Down și autism, alergiile, fondul imunitar scăzut costă mult mai
mult iar efectele adverse ale medicamentelor-care se întind pe jumătate de
metru din prospect - ne spun că e vorba doar despre tributul plătit
producătorilor și distribuitorilor de medicamente dar și despre dresaj pe oameni. Pentru că,
dacă n-ar fi așa,
ne-am preocupa de cauze (să spui că doar
fumatul și stilul de viață dau cancerul de sân și de colon e o nerușinare!) și nu de diagnosticarea precoce care
nu e dovedită în nici un fel că vindecă sau ca scade mortalitatea!
Ştiu
două cazuri de hipertensiune tratată cu un medicament “tare” și urmate la scurt timp de atac
cerebral. Ştiți cât
costă medicamentele pe lună cu un paralizat? Cinci milioane plus pamperși plus infirmieră (pentru cel rămas în viață)! Şi asta-n scurt!
Interesantă
e și
colonoscopia anuală obligatorie la bărbați deși s-a dovedit că “Principala problema indicata de Ablin si alti critici ai
PSA este aceea ca testul poate interpreta gresit si o marire sau o inflamare a
prostatei, ducand in mod incorect la diagnosticul de cancer.” și prostata, la fel ca alte boli,
poate evolua foarte încet, în orice caz mai încet decât omoară medicamentele
moderne. Da’, mă rog, trebuie să se obișnuiască tot românul cu valorile
europene!
E de neoprit
Europa asta, ajunge chiar și acolo unde nu bate soarele!
Din
drepturile pacienților: “Hipocrat ne avertiza că
pacientului nu trebuie să îi facem rău, nu avem dreptul de a interveni până nu
ne asigurăm că viața lui este protejată. Mai
bine nu intervenim dacă există nesiguranță.” http://www.romanialibera.ro/societate/sanatate/bolnavul-si-familia-trebuie-sa-consulte-opiniile-mai-multor-medici
“Si adultii
vor fi evaluati periodic pentru glicemie, colesterol si tensiune arteriala.
Medicul va trimite femeile la analize pentru depistarea cancerului de col
uterin, de san si colorectal. Atat barbatii, cat si femeile de peste 18 ani vor
intra in programul de screening pentru depresie, care va include un chestionar
cu 2 intrebari.” “Se va face preventie si in cazul persoanelor trecute de 50 de
ani. In cazul lor va fi introdusa colonoscopia obligatorie o data la 5 ani, la
fel ca in Statele Unite si in alte tari europene. Iar la asiguratii trecuti de
65 de ani, vor fi testari si pentru depistarea fracturilor si a osteoporozei.” http://stirileprotv.ro/stiri/sanatate/noul-pachet-de-sanatate-intra-in-vigoare-din-acest-an-ce-analize-vom-face-la-medicul-de-familie.html
[4][2][2] “Pentru
fiecare femeie salvata, datorita acestor operatii, alte zece paciente sunt
tratate gresit, conform unui studiu britanic, informeaza Daily Mail.”
[2][2][2] “Pentru fiecare femeie salvata, datorita acestor
operatii, alte zece paciente sunt tratate gresit, conform unui studiu britanic,
informeaza Daily Mail.”
“Mihaela
Geoana, sotia presedintelui PSD, a fost diagnosticata eronat cu cancer, de un
medic din Capitala.”
DOAR CU ACORDUL PARINTILOR! MIJLOACE DE CONVERTIRE
ÎN MASĂ.
De
la Uteciștii de azi, comuniștii de mâine
la Telespectatorul de azi, clientul de mâine adică votantul manipulabil,
enoriașul
sufocat de biserici care-l amenință cu iadul, consumatorul compulsiv, dependentul irecuperabil
client al traficanților de droguri apoi al clinicilor de dezintoxicare, al
psihiatrilor, al fabricanților de diete și al clinicilor de slăbit, victime ale pornografiei și pedofiliei care vor
îngroșa
rețelele
de prostituție
dar, peste toate, telespectator al divertismentului care tâmpește. Asta a fost
schimbarea de mentalitate pe care a forțat-o “lumea civilizată” asupra lumii copiilor cărora le vrea
sufletul. Toate astea au fost pregătite printr-o propagandă criminală exersată
în occident zeci de ani și careare la bază o metodă foarte simplă: se preia o idée
bună sau un principiu de bun simț și se manipulează în interesul propriu până se atinge
insuportabilul. In acel moment, inevitabil, unii vor contesta ideea de bază dar,
evident vor fi combătuți foarte ușor prin reducere la absurd. Odată învinși contestatarii,
manipularea va continua cu și mai multă eficiență la nesfârșit.
De
pildă, de la principiul Copiii nu sunt proprietatea părinților deci Copilul
are dreptul s-aleagă (ceea ce e corect) s-a ajuns, prin manipulare, la
scoaterea aproape de tot a minorului de sub tutela familiei. Eliberarea
copilului de sub interdicțiile și pedepsele “părintești” a fost exploatată de filmele de la Hollywood, de
companiile de publicitate, de divertismentul care tâmpește, de cultele
religioase și
de alte mijloace de convertire în masă. Se poate întâmpla ca părinții să fie abuzivi,
sau proști
de-a dreptul, dar atunci trebuie să intervină statul ca să asigure “ocrotirea
minorului” și
nu să-l lase pe mâna a tot felul de organizații caritabile și pentru drepturile copiilor în spatele cărora nu știi întotdeauna cine
se află.[1] Dar ce să ceri
unui stat împuțit de corupți care înghite o halcă urișă din PIB și își trimite copiii în
televizor să-și cerșească banii pentru operația în străinătate!
Cea
mai mare influență asupra copiilor o au televiziunile. Mai mare decât
internetul și
anturajul pentru că, în timp ce astea două din urmă sunt frecventate în latura
lor malefică, pe ascuns, deci având cunoștința că e un lucru rău, emisiunile de televiziune care prostesc
sunt recomandate. De pildă, vedetele își aduc proprii copii la show-uri care conțin avertismentul: Cu
acordul părinților! Ca să nu mai vorbim
de emisiunile așa-zise de Sport care îl conțin aproape numai pe “sportivul” Becalii și niște gagici
interschimbabile din anturajul fotbaliștilor.
Sigur,
televizorul n-ar fi putut avea o influență atât de mare fără distrugerea programatică a învățământului, sărăcirea
intenționată
a populației
ceea ce a dat ocazia manipulatorilor să-si arate mărinimia și absența unor legi care să
interzică expunearea minorilor în emisiuni de divertisment unde fie cerșesc mila publicului
expunându-și
rănile de pe corp fie, dacă sunt fete, li se ordonă să se dezbrace în fața juriului la
concursuri tv. de tip top models. Intre două calupuri de tv. prost, reclamele
care se adresează copiilor, extrem de agressive și mincinoase la noi, și lipsa de modele și perspectivă pregătesc și ele copiii de mâine, obezi, nesiguri, dependenți și mai ales triști.
In
amalgamul propagandistic s-a găsit și Biserica să-și impună orele de religie în școli, deși e neconstituțional, iar influența ei a fost, în cel mai bun caz, zero dacă nu de respingere
sau de prost augur ca în cazul fetei fugită de-acasă de frica apocalipsei
tocmai la mânăstire. Desenele animate cu Căsuța zburătoare și filmele și documentarele cu
Isus au convins mai mulți copii decât Biserica.
Câteva
lucruri trebuie să fie clare. Copiii sunt făcuți și pentru societate dar ei sunt aduși pe lume, în primul
rând, pentru ei înșiși. N-or fi ei proprietatea părinților dar sunt sub
tutela lor și
nimeni și
nimic, nici o instituție și nici o propagandă n-are voie să se atingă de ei fără
acordul părinților!
Ei
nu sunt nici generația “cobai” pentru experimentele minunatei lumi noi (cum
ar fi mâncarea cu hormoni), nici generația “voluntară” PRO, nici generația slugă la
mânăstire, nici generația “clienți” sau “rating”, nici marfă pentru deviații sexual.
Luați-vă labele după
copii!
P.S.
Ieri, după ce a fost găsită adolescenta, postul tv. care-l ține cald pe șmecherul Becalii
aflat la răcoare, a ieșit cu un mesaj pentru fată. Uite unul pentru el: Du-te
dracu’ Becalii, n-ai tu mesaje pentru copii!
Campanie HotNews.ro
Puneti ora de Religie la inceputul sau la sfarsitul programului scolar! http://www.hotnews.ro/stiri-esential-16609316-campanie-hotnews-puneti-ora-religie-inceputul-sau-sfarsitul-programului-scolar.htm
Acesta este un mesaj postat sub articolul HOTNEWS care ar fi
bine să le intre bine în cap și politicienilor!
IMI PLACE LIBERTATEA! (Duminică, 16 februarie 2014,
22:14)
Nu mai vreau inregimentare de nici un fel! Nici
de partid, nici religioasa, nici "multiculturalism" impus, nici sa
traiesc "politically correct". Vreau sa fiu liber sa aleg, fara
etichete, fara sa fiu obligat sa aleg o tabara anume, fara sa fiu obligat sa
"accept" tot felul de chestii pt a dovedi ca sint adeptul
"democratiei"in stil occidental. VREAU LIBERTATEA IN STILUL MEU. Iar
asta presupune ca cine are nevoie de biserica o poate cauta singur duminica sau
oricind simte ca are nevoie. Dar nu sa imi fie impusa si mie.
Ministrul
“creștin”
al Angelei Merkel și-a prevenit un coleg, social-democrat, amator de site-uri
cu pornografie infantilă : “Mai exact,
Friedrich, pe vremea când ocupa funcţia de ministru de Interne în precedentul
cabinet Merkel, i-ar fi avertizat, în toamnă, pe social-democraţi, cu care
cancelarul negocia atunci formarea unei coaliţii de guvernare, că unul din
parlamentarii lor face obiectul unei anchete pentru posesie de materiale
pornografice cu minori.” Si noi credeam că Stroe e prost! http://www.evz.ro/detalii/stiri/1082648.html
http://www.gandul.info/stiri/ lista-integrala-a-celor-25-de-copii-disparuti-pentru-care-guvernul-ar-trebui-sa-depuna-toate-eforturile-si-celulele-de-criza-pentru-a-fi-gasiti-1
[1] “August Brackob (Kurt Treptow, pedofilul n.r.) sprijinea, în paralel cu organizarea acţiunilor caritabile pentru copii, şi industria porno.”
Citeste mai mult: adev.ro/mx91zv
UPDATE
Informația șoc a ultimelor zile
este că adolescenta de 15 ani nu putea fi ținută la mânăstire pentru că…doar de la 16 ani, pot fi primiți minorii în
călugărie! Cum e posibil așa ceva?
O
familie din Craiova susține că fiica, în vârstă de 17 ani a fost convinsă de
profesorul de religie să se călugărească. Deci, așa se explică religia în școli!
FOTO
VIDEO O tânără din Craiova a fost convinsă de profesorul de religie să se
călugărească.
Citeste mai mult: adev.ro/n15lz6
Citeste mai mult: adev.ro/n15lz6
“Mihaela Geoana, sotia presedintelui PSD, a fost
diagnosticata eronat cu cancer, de un medic din Capitala.” http://www.ziare.com/articole/diagnostic+gresit+cancer
PRESA PROVOACA LEZIUNI PSIHICE
GRAVE
In dimineața
asta, jurnaliștii de
birou de la B1 au descins în casele oamenilor cu o amenințare menită să atragă atenția unui public plictisit de
milioanele de kilometri de fraze de analiză politică, amenințare periodic practicată de
toată presa din România, cu privire la un medicament, în general cunoscut, cum
ar fi paracetamolul sau aspirina.
Cei doi prezentatori au năvălit din televizor deschizând cu
această știre de
ultimă oră, veche de prin 2011, cum că FDA, agenția americană a medicamentului, avertizează în legătură
cu efectele secundare ale folosirii paracetamolului în doze mari, in combinație cu opiacee sau în
combinație cu alcool
(alcooooool, cum zic ziariștii).
Problema e că ei au început știrea
referindu-se strict la paracetamol, inducând ideea că acest medicament în sine
e periculos! Apoi, nu cred că vre-un medicament, oricare ar fi el, poate să nu
dea efecte adverse în cantități
mai mari decât cele prescrise sau în combinație cu opiumul sau alcoolul.
In plus, această informare a FDA este făcută către
producătorii de medicamente care trebuie să-și updateze prospectele și nu către cumpărătorii care merg să-si cumpere
paracetamolul de la farmacie, medicament ce poate fi cumpărat fără prescripție medicală. Pentru aceia
există prospectul din interiorul cutiei unde scrie, la avertismente, printre
altele, să se consulte medicul sau farmacistul în cazul în care consumatorul
are probleme cu rinichii sau ficatul sau dacă acesta consumă alcool în exces,
de asemenea dacă, în același
timp, se mai tratează cu alte medicamente care conțin paracetamol (caz în care s-ar putea produce
supradozarea) sau alte anticoagulante sau alte medicamente pentru tratarea
durerii.
Le-au ținut
isonul celor doi răspândaci de frică (sau
agenți ai unor fabricanți de
medicamente, cine știe?) niște doctori, între care unul
a zis de câteva ori că lumea se sinucide cu paracetamol (și cu
aspirină, fiindcă e aproape tot aia, ca să-i învățăm ca lumea,
măcar!) și a dat și cantitățile. Nu mai vorbesc de
“întunericul de vorbe” al corespondentei din teren, care nici nu contează, doar
d-aia scrie mare pe ecran fraza cu care trebuie să rămână bietul privitor:
PARACETAMOLUL, MEDICAMENT PERICULOS! Asta deși, FDA spune că avertismentul se referă la
medicamentele care combină paracetamolul cu alte ingrediente, în special
opiacee, și nu la
paracetamolul vândut ca atare, fără rețetă!
Asta nici nu era, de fapt, o știre
pentru publicul larg!
In sfârșit,
când a intrat pe telefon și
reprezentanta agenției
române a medicamentului care spunea că acest avertisment al FDA nu aduce nimic
nou, prospectele noastre conțin
această informație
(asa și e, pentru că
ne-am uitat) a fost întreruptă și
s-a dat legătura pe trotuar unde Dragnea spunea nimic; că doar ce poți să spui toată ziua ca să
potolești gurile a
jumătate de million de mâncători din presă!
In timpul ăsta, Antena 3 strângea semnături să-l demită pe
Președinte (luați un paracetamol, că
tratează fierbințeala!) iar RTV, cu
Chirieac pe telefon, se dădea de ceasul morții că s-ar putea să candideze Teodor Meleșcanu la președinție ceea ce li se părea inadmisibil, pentru că presa
nu-l are pe rețetă și deci n-are nici instrucțiuni de folosire, drept
pentru care analiștii
îi găseau tot felul de efecte secundare și
nici vorbă să-l prescrie (pentru voi,
extraveral cu vodkă!).
Cam asta e cu “știrea”
care se fabrică din birou, atunci când nu sunt înjunghieri, incendii, tigăi la
ofertă, zăpadă pe trotuar, toate în București dacă s-ar putea, și când ai dat déjà, de două ori într-o lună, pensionari
la coadă la CAR-eu.
Așa
se întâmplă în această perioadă goală, practic, dintre evenimentele din
decembrie când toată presa și
tot românul îndobitocit îl comemorează pe Ceaușescu și
sfârșitul lui ianuarie
când aceeași
iresponsabili îl vor celebra pe Ceaușescu.
Asta și
faptul că “știrile”
despre boli și
medicamente sunt, în general, plătite de producătorii și comercianții
de medicamente ceea ce ar trebui să scrie mare pe ecran! Dar cine să
reglementeze în favoarea consumatorului, când presa și politicienii trăiesc efectiv din răul pe care îl
produc!
P.S. Astazi Realitatea tv a dat stirea exact asa cum e prezentata pe site-ul FDA.
P.S. Astazi Realitatea tv a dat stirea exact asa cum e prezentata pe site-ul FDA.
2011-“Acetaminophen, also called APAP, is a drug that
relieves pain and fever and can be found in both prescription and
over-the-counter (OTC) products. It is combined in many prescription
products with other ingredients, usually opioids such as codeine (Tylenol with
Codeine), oxycodone (Percocet), and hydrocodone (Vicodin). OTC acetaminophen products
are not affected by today's action.” http://www.fda.gov/NewsEvents/Newsroom/PressAnnouncements/ucm239894.htm
“FDA announced that prescription combination pain medicine
containing an Opiate and Acetaminofen can no longer contain more than 325 mg of
Acetaminophen per tablet or per capsule.
In addition, manufacturers of these medicines must update
their labels to include warnings about the potential risk of severe liver
injury.” http://www.fda.gov/Drugs/DrugSafety/InformationbyDrugClass/ucm165107.htm
RTV-EMISIUNI DE POST
Printre rubricuțele
de sezon, menite să umple golul care s-a format după ce ziaristul s-a
transformat în “golănaș”
de rating iar presa doar în “support de publicitate”, cum zice Văntu, se află și “emisiunea de post”.
De câteva ori pe an, când se intră în post, televiziunile își trimit reporterii cei mai
informați să transmită
de lângă raftul mântuirii prin consum, din supermarket. Ca să pară că e o știre cu rost, speakerița evlavioasă observă
mustrător că din ce în ce mai puțini
români țin post și, ca să umple timpul, ia
prin telefon sau invită în studio un teolog. Şi asta e știrea despre nimic!
Însă grosul poveștii,
dar și scopul ei,
constă în transmisiunea de la fața
locului pe care o face reporterița
de culoar de supermarket, din dreptul raftului de unde-ți intră în ochi cartoanele
pe care scrie “De Post”. Ca să fie rețeta
completă, trebuie însiropată cu “grijă” și
“compătimire”, doar d-aia există presă, ca să moară de grija celorlalți iar ceilalți să intre în depresie și să moară, la propriu.
Ce încerca să insinueze transmițătoarea de publicitate e că românii nu mai țin post pentru că n-au bani
să cumpere produsele pe care le scotea ea în evidență. De parcă mâncarea de post a apărut odată cu
supermarketul și, de
parcă, Protecția
Consumatorului nici n-ar fi dovedit că junk-food-ul ăla e plin, nu doar de
E-uri dar și de șorici!
FESTIVALURI
DE TOAMNA
Despre festivalurile de toamnă aflăm de la televizor de-abia
după ce au avut loc pentru că nimic nu e gratis la TV. dacă nu e cu scandal. Doar
mesajele subliminale ascunse în emisiunile tv fiindcă, dacă se poate, de ce nu.
Chiar s-a întâmplat odată ca să le stea un frame
pe ecran atât cât să fie perceput cu ochiul și cu mintea dar televiziunea respectivă
n-a fost deranjată de CAN și nimeni n-a vorbit niciodată despre asta. Scria pe
el ceva gen Ţi-e poftă de un sendviș…,
fix înainte să bage capul în ecran prezentatoarea știrilor. Că doar epidemia de obezitate, cum o numește
presa de parc-ar fi un virus, răspândită în rândul copiilor cu viteza luminii n-a
picat din cer! Tot din televizor s-a luat!
În SUA s-au interzis la un moment dat aceste sugestii făcute direct subconștientului dar
acum nu știu dacă se mai ține cont. La noi, copiii sunt îndopați cu reclame la
mâncare – moarte, în care chiar ei joacă pentru că bolile sunt foarte
profitabile pentru presă. Statul român nu vrea să ne spună cât de profitabile.
Festivalurile de toamnă, totuși, în ciuda faptului că presa nu le suferă, au mare
succes, inclusiv la clasa de mijloc, având în vedere ce mașini încăpătoare le
frecventează.
In principal, aceste sărbători cu vânzare sunt niște zile ale recoltei la care merg mai ales cei de la oraș ca să cumpere produse tradiționale făcute după rețete “secrete” păstrate din moși - strămoși, după cum zic încuiatele care le prezintă la televizor, în fapt, produse de casă ce se găsesc mai în fiecare gospodărie bine dotată de la țară.
Produse după rețete tradiționale nu se prea găsesc în supermarket iar dacă sunt, sunt foarte scumpe prin comparație cu gunoiul la preț redus permis de statul nostru iresponsabil care acoperă, în felul ăsta, adevărata putere de cumpărare a românilor. Drept pentru care, după ce se îngrașă tot anul cu diete și salate, cunoscătorii merg la aceste târguri și cumpără șuncă, brânză, cârnați și pastramă cu care se dreg după rața cu portocale. De asemenea, mustul înlocuiește pentru o zi sucurile chimice, vinul și chiar țuica, pentru care nu cred că s-a inventat deodorant de cameră care să-i șteargă urmele, se întâlnesc în portbagajele de SUV-uri. Aprovizionarea de la “țară” și servirea neconvențională, mirosul de foc de lemne și toamnă caldă sunt, pentru orășeni, un lux interior la care se întorc o dată pe an, doar în vizită.
Sigur, ei vin ca la un muzeu de unde cumpără suveniruri comestibile, spre deosebire de fanii unor astfel de târguri care dorm acolo vreo două zile și sunt amatori și de spectacole folclorice care se țin spre seară când foamea, setea și vânzările ating apogeul.
Noi, ceilalți, mergem dimineața când îți sar în ochi lucruri insignifiante cum ar fi “gospodarul” care abia s-a sculat și, departe de orice sursă de apă, își bagă mâna în borcanul cu murături, din care o să ne vândă și nouă mai târziu, de unde scoate o acritură ca să se dreagă sau brânzovarul care-i scoate mâna de sub fustă “gospodinei” rotunjoare care-l impinge mai încolo îmbujorată, ca să te servească.
Pe lânga asta, prețurile sunt cam mari, produsele pot fi și stricate (nesărate la timp, vechi sau prost depozitate) iar cerșetorii, “cârciumarii” la mâna a doua și plasticul au început să strice tradiționalul.
Fiindcă cel mai mult se vorbește despre Bran, de zici că doar acolo se mai întâmplă transhumanța, se cuvine să spunem în ce constă “specificul” locului: în afară de faptul că pastrama care se vinde este cea mai proastă calitativ iar boțul de mămăligă aproape goală se vindea acum câțiva ani cu o sută de mii, băștinașii urinează râuri după dealul abrupt la poalele căruia își lasă turiștii banii și se-nfruptă din tradițional.
Chiar și așa, toată nădejdea noastră stă în păstrarea acestui tradiționalism culinary, pentru că agricultura industrială, multă, proastă și scumpă, după ce a îmbolnăvit toată lumea civilizată, amenință omenirea cu foametea. Nu-i vorbă, că și țăranul român a început să se dedea la hormoni de creștere și la sămânță de import iar rezultatul e că marfa zace nevândută pentru că nu mai poftește nimeni la ea, dar să sperăm că-i trece! Hormonii, E-urile și OMG-urile trebuie interzise, la fel și produsele care nu respectă rețeta originală. De asemenea, n-ar trebui vândută nici o palmă de pământ celor care intenționează să deterioreze natura!
In principal, aceste sărbători cu vânzare sunt niște zile ale recoltei la care merg mai ales cei de la oraș ca să cumpere produse tradiționale făcute după rețete “secrete” păstrate din moși - strămoși, după cum zic încuiatele care le prezintă la televizor, în fapt, produse de casă ce se găsesc mai în fiecare gospodărie bine dotată de la țară.
Produse după rețete tradiționale nu se prea găsesc în supermarket iar dacă sunt, sunt foarte scumpe prin comparație cu gunoiul la preț redus permis de statul nostru iresponsabil care acoperă, în felul ăsta, adevărata putere de cumpărare a românilor. Drept pentru care, după ce se îngrașă tot anul cu diete și salate, cunoscătorii merg la aceste târguri și cumpără șuncă, brânză, cârnați și pastramă cu care se dreg după rața cu portocale. De asemenea, mustul înlocuiește pentru o zi sucurile chimice, vinul și chiar țuica, pentru care nu cred că s-a inventat deodorant de cameră care să-i șteargă urmele, se întâlnesc în portbagajele de SUV-uri. Aprovizionarea de la “țară” și servirea neconvențională, mirosul de foc de lemne și toamnă caldă sunt, pentru orășeni, un lux interior la care se întorc o dată pe an, doar în vizită.
Sigur, ei vin ca la un muzeu de unde cumpără suveniruri comestibile, spre deosebire de fanii unor astfel de târguri care dorm acolo vreo două zile și sunt amatori și de spectacole folclorice care se țin spre seară când foamea, setea și vânzările ating apogeul.
Noi, ceilalți, mergem dimineața când îți sar în ochi lucruri insignifiante cum ar fi “gospodarul” care abia s-a sculat și, departe de orice sursă de apă, își bagă mâna în borcanul cu murături, din care o să ne vândă și nouă mai târziu, de unde scoate o acritură ca să se dreagă sau brânzovarul care-i scoate mâna de sub fustă “gospodinei” rotunjoare care-l impinge mai încolo îmbujorată, ca să te servească.
Pe lânga asta, prețurile sunt cam mari, produsele pot fi și stricate (nesărate la timp, vechi sau prost depozitate) iar cerșetorii, “cârciumarii” la mâna a doua și plasticul au început să strice tradiționalul.
Fiindcă cel mai mult se vorbește despre Bran, de zici că doar acolo se mai întâmplă transhumanța, se cuvine să spunem în ce constă “specificul” locului: în afară de faptul că pastrama care se vinde este cea mai proastă calitativ iar boțul de mămăligă aproape goală se vindea acum câțiva ani cu o sută de mii, băștinașii urinează râuri după dealul abrupt la poalele căruia își lasă turiștii banii și se-nfruptă din tradițional.
Chiar și așa, toată nădejdea noastră stă în păstrarea acestui tradiționalism culinary, pentru că agricultura industrială, multă, proastă și scumpă, după ce a îmbolnăvit toată lumea civilizată, amenință omenirea cu foametea. Nu-i vorbă, că și țăranul român a început să se dedea la hormoni de creștere și la sămânță de import iar rezultatul e că marfa zace nevândută pentru că nu mai poftește nimeni la ea, dar să sperăm că-i trece! Hormonii, E-urile și OMG-urile trebuie interzise, la fel și produsele care nu respectă rețeta originală. De asemenea, n-ar trebui vândută nici o palmă de pământ celor care intenționează să deterioreze natura!
Exemplu de dezastru culinary:
Pate cu ficat de gâscă: apă, slănină, carne de pasăre
10%, ficat de pasăre, ficat de gâscă 5%, piele de pasăre, mix de condimente
(condiment și extract
de condimente, agenți
de îngroșare:
caragenan, gumă guar, colorant, carmin, arome, zaharuri, proteină animală din
carne de porc, albuș
de ou), sare, ceapă, conservant: nitrit de sodium. Asta da, rețetă secretă păstrată cu
sfințenie!Am
citit-o cu lupa, la lumină naturală!
PERICOL
DE COVRIG
Intre două coduri portocalii de vânt și strecurându-șe
printre asteroizii care stau să cadă-n breaking news, în meniul nesfârșit al alimentelor
care îmbolnăvesc, majoritatea cancerigene, periodic, se strecoară covrigul.
Numai cerculețul din apă și făină nu devenise pericol public![1]
E evident că, într-o lume în care ne hrănim cu
înlocuitorii alimentelor sănătoase, de grija covrigilor mor doar
fast-food-urile inclusiv franciza aia de produse de patisserie înghețate și
reîncălzite. Alea cu “aromă” de săpun ieftin!
Covrigul, un fel de păine cu model, ar da, după părerea
specialiștilor, desigur, diabet și boli cardiovasculare din cauza făinii albe
care nu mai conține fibre. [2]De
parcă “pastele sănătoase” italienești ar conține făină neagră, la fel și pâinea
cu hamburger sau lipia cu shaorma! Ca să nu mai vorbim de “crutoanele”
’muiate-n supă-cremă în lumea civilizată, care sunt cu totul altceva decât țărăneasca
pâine înmuiată-n ciorbă!
De fiecare dată când se injectează frică în mintea omului se
împușcă doi iepuri dintr-un foc: se dă “satisfacție” concurenței și se acoperă
adevărata cauză a îmbolnăvirii care este mâncarea-moartă, modificată și
“îmbunătățită” cu E-uri, îndulcitori, sare în exces, antibiotice și potențiatori
de arome, care se consumă cu garnitură de vitamine și minerale de la farmacie.
Adevărul e că toate aceste campanii purtate de “cercetători”
și promovate prin presă sunt sponsorizate exact de cei vinovați de
îmbolnăvirile de tot felul, mai ales de explozia,
cum a zis cineva, cazurilor de cancer și obezitate. De la țigări și până la
morcov, zic ăștia, totul îmbolnăvește de moarte, mai puțin schimbările pe care
le-au făcut ei în natură. Se știe déjà, tutunul va fi înlocuit cu drogurile
care se vor vinde în farmacii iar morcovul se va găsi în bobițe ca cele din
mâncarea pentru căței, pentru că asta e mâncarea viitorului.
Până atunci însă, dacă nu vor fi demascate aceste
“sponsorizări” la negru și aceste crime împotriva umanității - alimentația care
îmbolnăvește și teroarea psihică - cel mai sănătos vor mânca cei care apucă
pomana altuia: colivă și pilaf!
Îi
MÂNCAŢI dimineaţa, în drum spre serviciu, dar ŞTIŢI CE VĂ POT FACE? PERICOLELE
din COVRIGI
Zi de zi, pericol de îngrăşare
http://www.evz.ro/detalii/stiri/ii-mancati-dimineata-in-drum-spre-serviciu-dar-stiti-ce-va-pot-face-pericolele-din-covr-1.html “Covrigii calzi, consumaţi zilnic pe perioade mari de
timp, determină acumularea kilogramelor în plus, uzează pancreasul şi, în timp,
creează rezistenţa la insulină.
Nutriţioniştii au descoperit că persoanele care mănâncă zi de zi un covrig, au o greutate de două ori mai mare decât cele care consumă un covrig pe lună.”
Nutriţioniştii au descoperit că persoanele care mănâncă zi de zi un covrig, au o greutate de două ori mai mare decât cele care consumă un covrig pe lună.”
“Ca un fapt inedit, specialiştii
recomandă consumarea covrigilor doar în cazul în care alergăm două sau trei ore
pe zi!”
[2]
2. Covrigii
http://www.romanialibera.ro/stil-de-viata/diete/opt-alimente-mai-rele-pentru-silueta-decat-painea-alba-259683.html
Opt alimente mai rele pentru siluetă decât pâinea albă-“Pentru unele persoane,
covrigii reprezintă un adevărat ritual de dimineaţă. Însă, dacă imediat după
consumarea lor nu mergeţi în sala de sport, trebuie să vă gândiţi de două ori
înainte să îi mâncaţi. Specialiştii recomandă consumarea unui covrig doar dacă
după aceea alergaţi timp de două - trei ore. Motivul este acela că un covrig
conţine un număr foarte ridicat de calorii, între 250-300 de calorii, şi mai
mult de 50 de grame de carbohidraţi.”
Același articol cu același titlu în GANDUL- http://www.gandul.info/magazin/opt-alimente-mai-rele-pentru-silueta-decat-painea-alba-9477390
PRESA PORCINA
vineri, 19 februarie 2016
TERORISMUL DE PRESA și
de STAT. STATUL ROMÂN își
terorizează cetățenii
prin intermediul presei și-i
vinde oricui vrea să facă profit cu orice preț. Preocuparea clasei politice, la momentul ăsta, este
să apere averea lui D. Voiculescu și
averile “vedetelor” de la ANTENELE lui.
“Gripa tip A(H1N1) numită şi gripa porcină, gripa mexicană,
sau gripa nord-american a izbucnit în Mexic în luna aprilie 2009 şi a evoluat ca o
pandemie, răspândindu-se în întreaga lume. Deşi a fost o boală gripală uşoară
şi cu mortalitate relativ scăzută, de la declanşarea sa în aprilie 2009 şi până
în august 2010, pandemia a provocat aproximativ 18.500 de decese în lume[1].
Alături de informaţiile şi îndrumările de educaţie sanitară
benefice, mass-media a declanşat şi o panică globală, cu rezultate nefaste,
transformând această pandemie în cea mai mediatizată epidemie de
gripă din istorie. La data de 10 august 2010, Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS) a proclamat sfârşitul pandemiei de gripă cu virus
A/H1N1 şi începutul perioadei post-pandemice[2].”
https://ro.wikipedia.org/wiki/Gripa_tip_A%28H1N1%29
GANDUL-“Unul dintre cei trei pacienţi, pentru care analizele
au ieşit pozitive la virusul AH1, a decedat vineri la Spitalul Judeţean de
Urgenţă Ploieşti, transmite corespondentul MEDIAFAX.” http://www.gandul.info/stiri/un-pacient-cu-virusul-ah1-a-murit-la-spitalul-de-urgenta-ploiesti-15080823
“Un nou raport al oamenilor de ştiinţă afirmă că microcefalia este cauzată de pesticide mai degrabă decât de
răspândirea virusului Zika.
Pesticidul în cauză este piriproxifen, un larvicid ce se
orientează către ţânţarii Aedes aegypti, cei care răspândesc virusul Zika. Piriproxifenul este produs de Sumitomo Chemical, o companie
asociată cu gigantul agricultor Monsanto.” http://www.descopera.ro/dnews/15077075-raportul-care-starneste-controverse-puternice-focarul-de-microcefalie-nu-este-provocat-de-virusul-zika-care-ar-fi-cauza
Cine plătește ŞTIREA?
In fiecare primăvară, nelipsit, publicul din România primește vestea proastă că natura
nu ține cu fructele,
vremea a făcut “prăpăd” iar căpșunile
vor fi puține și scumpe. Consecința, în fiecare an, căpșunile sunt multe (dat fiindcă sunt soiuri modificate genetic și
umflate cu hormoni) dar scumpe, ca urmare a campaniei care a pregătit
terenul.
Se pregătește
Campania de scumpire a pepenilor care, ca-ntotdeauna, de ani buni încoace, vor
fi mulți, fără gust și scumpi. Se-nțelege, cei mai afectați de aceste campanii sunt
copiii celor peste 60% care trăiesc din
salarii mici.
Ştirea toamnei va fi, ca în fiecare an, că se aruncă pepenii
fiindcă nu s-au vândut!
Mult, prost și
scump, despre asta e modificarea genetică, mult publicitată la toate posturile,
inclusiv TVR, în baza încălzirii globale și a creșterii
populației!
Populație
care, dacă e să te iei după statisticile mortale, în câțiva ani ar trebui să fie gata![1][1][1]
Pe aceeași
temă, anul trecut, recolta “record” de cereale a fost vândută la preț de furajeră, din cauza
“agenților” de presă
care au dat sfoară în țară
și în afara ei că în
România s-a făcut mult, deci speculanții
pot să cumpere ieftin. Anul ăsta au început și mai devreme: ieri, de pildă, la Protv a început déjà
campania de stricare a prețului
la cereale.
De sezon este și
nelipsita campanie de cancer de piele (anii trecuți s-a încercat subvenționarea cremelor de protecție solară cu argumente absolute demente!)[2][2][2]
CACEALMAUA POLITICO-MEDIATICA: “Victor Ponta, a declarat,
luni seară, la România TV, că Adrian Sârbu, fostul şef al Pro TV, l-a întrebat
dacă vrea „să-l facă preşedinte” şi că a refuzat propunerea sugerându-i să-şi
plătească mai întâi taxele la stat. În luna aprilie, majoritatea PSD din
Parlament a respins o ordonanţă de urgenţă dată în 1999, care scutea
televiziunile de la plata taxelor pentru publicitate. Timp de 15 ani, marele
beneficiar al ordonanţei a fost chiar Pro TV.” Citeste mai mult: adev.ro/n6xriz
http://www.naturalnews.com/012923.html
“That substance is vitamin B-17, also called Laetrile, and it is a
naturally-occurring substance that has been banned for use in the control of
cancer in the United States.” Learn more: http://www.naturalnews.com/012923.html#ixzz34DbXGC8M
EUROPA “Dr Aseem Malhotra, cardiologist and science director
for campaign group Action on Sugar, said: “I think this is a really
disingenuous stunt. They are trying to deflect attention from their own part in
creating an obesity epidemic, which has been fuelled almost entirely by rising
calorie consumption.”” http://www.telegraph.co.uk/health/healthnews/10855425/Coca-Cola-in-controversy-over-20m-anti-obesity-drive.html
[3][3][1]Ex: 2,1 mor
annual din cauza poluării, 470 000 din cauza găurii din stratul de ozon; 4.6
milioane/an mor de la diabet;
România: 42 000 de
români/an mor de la fumat; 400 copii/an mor de cancer, 4 000 femei/an mor de cancer de sân și 6 000 de noi cazuri apar pe an; 1 000/an mor de cancer ovarian; 15 000 de români/an mor de la alcool; 60 000/an
mor din cauza problemelor din sistemul sanitary (d-aia e consultul annual
obligatoriu); 6 femei/zi (2190/an) mor de cancer de col uterin; 150 000 mor de
boli cardio-vasculare; (vre-o 274 000 în scurt!) UPDATE. Nov. 2016 – Un doctor
de copii a anunțat recent, după o operație pe inimă efectuată de specialiști
străini unui copil că, în România, annual apar 1 000 de cazuri de copii cu
astfel de malformații la inimă.
INTERESUL PUBLIC
JUSTIFICAT și DREPTUL LA PROPRIA IMAGINE
C.N.A.-ul a
aplicat, recent, amenzile periodice care să-i justifice existența, lăsând impresia că veghează și taxează derapajele de la lege.
In realitate, audiovizualul e lăsat de capul lui
și, din când în când, Consiliul fie își face planul de amenzi, fie îi taxează pe toți când se pârăsc. Pentru că, dac-ar fi pe
corect, amenzile ar trebui să fie atât de multe încât să scoată după piață o parte din ce e mult și strică. C.N.A.-ul, în schimb, face o petiție online cu titlul “interesul public mai presus
de gustul publicului”. O improvizație ca să treacă vremea. Păi dacă în lege scrie
că “Nu orice interes al publicului trebuie
satisfăcut”[1][1][1] nu era mai
correct să se folosească “interesul public mai presus de interes al publicului”
ca să nu ne poticnim în “gusturile nu se discută”? Păi, știți cum explică ăstia “interesul
public” atunci când se țin scai de coșciuge până la groapă sau incinerator sau de eliberarea lui
Becali? Ei traduc “interesul public” prin “publicul e interesat”!
C.N.A.-ul ar trebui să definească foarte exact, pentru presă, ce înseamnă interesul public justificat și dreptul la propria imagine!
C.N.A.-ul ar trebui să definească foarte exact, pentru presă, ce înseamnă interesul public justificat și dreptul la propria imagine!
Incepând din
aprilie anul trecut, o modificare adusă Codului audiovizual spune că nu pot fi
difuzate imagini de la locul tragediei sau imagini cu suferințele rudelor[2][2][2].
V-ați uitat
la televizor în ultimul an? Ați văzut înmormântarea lui Iurie Darie? Sau de Ziua Aviației, când presa l-a îngropat pe un
latifundiar care a intrat cu mașina într-un tren sau, acum câteva zile, când au fost 3
înmormântări într-o singură emisiune de știri. Cu cortegiu și slujbă cu tot! Campaniile de
reabilitare a lui Ceaușescu-“dictatorul bonom”- țin loc, în fiecare an, de aniversare
a Revoluției sau
de comemorare a morților în Revoluție deși legea spune că “Sunt interzise în
programele audiovizuale prezentarea apologetică a regimurilor totalitare”[3][3][3]. Prognoza
meteo este prezentată de parc-ar fi sfârșitul lumii și orice vijelie sau coteț inundat reprezintă un “prăpăd”[4][4][4]. Unde o fi
fost Consiliul Audiovizualului când, săptămâni întregi, se spunea că “norul de
la Fukushima e la noi” și ne-a contaminat laptele de oaie?
Ce să mai
spunem de campania mincinoasă despre iminenta eliberare a lui Becali-“condamnat
de femei”- care-i face rău și personajului, nu doar “interesului public”.
Apoi, dacă
s-ar respecta interdicția, care a existat dintotdeauna, de a difuza producții ce conțin comportament obscen[5][5][5], sau
articolul introdus anul trecut, menit să protejeze minorii[6][6][6],
cele două producții zilnice care doar asta fac: “prezintă persoane în ipostaze
degradante”, n-ar trebui să mai existe. La fel și prostituata care și-a făcut numărul într-un show ce nu
e interzis minorilor.
In ceea ce
privește
programul sponsorizat care ar trebui să fie “clar identificat ca atare de către
public”[1][7][7], să ne
spună și nouă
cineva unde scria că un post sau altul de televiziune are un “contract” cu Gigi
Becali ( pentru că există aceste
contracte), sau cum pot fi “clar identificate” campaniie sponsorizate care
se ascund în spatele “bunelor intenții”(adopții, transplant, religie, “tratarea”
bolilor, clinici din străinătate) sau de ce aflăm abia la sfârșit că jurnaliștii primesc miliardul sau sinecura
pentru susținerea
politică? De ce nu scrie pe ecran: lobby?
Nici
publicitatea nu respectă regulile audiovizualului[2][8][8],
de bun simț, de
altfel. În reclame se sugerează că n-are rost să mănânci fructe pentru că se
găsesc toate într-un suc, se folosesc copii în spoturi unde roșia este aruncată după sendviș sau într-o reclamă a unei farmacii.
Nu lipsesc amenințările: 1 din 4 europeni suferă de alergii! Te-ai gândit ca ai
putea fi unul dintre ei?! Sau: Copilul tău ar putea suferi de lipsă de calciu
deși nu
pare! și
ultimul, care e o surpriză: Ştiai că produsul tău preferat tocmai a devenit
cutia noastră de vitamine?
Lasă că
pauzele publicitare n-ar trebui să fie mai mult de una pe oră, canalele de
desene animate, neapărat, să aibă jumătate din program nedublat (prin dublaj se
mutilează, efectiv, produsul și se prostește copilul), must-carry-ul n-ar trebui să aibă dreptul, prin
lege, să-mi storeze canale imbecile pe care să nu le pot șterge!
Art. 32 (2) Nu
orice interes al publicului trebuie satisfăcut, iar simpla invocare a dreptului
la informare nu poate justifica încălcarea dreptului la viaţă privată.
[4][2][2]
Clasificarea programelor audiovizuale în vederea protecţiei minorilor
#M1 (2) În cazul acestor drame,
radiodifuzorii nu pot difuza imagini de la locul tragediei sau imagini care
arată suferinţele prin care trec membrii familiei ori ale altor persoane
apropiate victimei sau familiei acesteia.[5][3][3] ART. 48
Sunt
interzise în programele audiovizuale prezentarea apologetică a regimurilor
totalitare, nazist şi comunist, a autorilor crimelor şi abuzurilor acestor
regimuri, precum şi denigrarea victimelor acestora.
[1][4][4] ART. 75
(1) Relatările despre dezastre sau tragedii colective trebuie să fie realizate cu decenţă şi discernământ, fără a induce panică.
(1) Relatările despre dezastre sau tragedii colective trebuie să fie realizate cu decenţă şi discernământ, fără a induce panică.
c) producţie
audiovizuală cu caracter obscen - ansamblu de imagini, sunete, cuvinte, gesturi
sau comportamente imorale, indecente, licenţioase, sexuale explicite ori
sugerate, care prin semnificaţia lor aduc ofensă pudorii, precum şi orice alte
forme de manifestare indecentă;
#M2
ART. 18
Nu pot fi difuzate în intervalul orar 6,00 - 23,00 producţii care prezintă:
a) violenţă fizică, psihică sau de limbaj, în mod repetat;
b) scene de sex, limbaj sau comportament obscen;
c) persoane în ipostaze degradante;
d) lupte nereglementate de federaţii sportive naţionale sau internaţionale.
#B
ART. 18
Nu pot fi difuzate în intervalul orar 6,00 - 23,00 producţii care prezintă:
a) violenţă fizică, psihică sau de limbaj, în mod repetat;
b) scene de sex, limbaj sau comportament obscen;
c) persoane în ipostaze degradante;
d) lupte nereglementate de federaţii sportive naţionale sau internaţionale.
#B
[1][6][7] Sponsorizare
ART. 97 (1)
Programul audiovizual sponsorizat trebuie să poată fi clar identificat ca atare
de către public.
[4][8][8] Publicitate
la alimente
ART. 119 (1)
În cazul utilizării la fabricarea produselor alimentare numai a aromelor de
fructe şi legume, se interzice ilustrarea proprietăţilor produsului cu imagini
de fructe.
ART. 120 (3)
În publicitatea pentru alimente adresată minorilor este interzisă folosirea
celebrităţilor, personalităţilor sau medicilor.
MARKETIZAREA DEPRESIEI
Cine plătește știrea?
Depresia
post-vacanță/depresia
la locul de munca/depresia de sezon/depresia de sărbători/depresia-simptomul
societății moderne/depresia
e contagioasă/solarul provoacă depresie/botoxul provoacă depresie/alimente care duc la depresie/fumatul provoacă depresie/dieta care face depresie/depresia-boala secolului/depresia pre-natală/depresia post-natală/depresia
poate apărea chiar și la copii de 5 ani/ impactul economic al depresiei/depresia de primăvară/depresia de duminică seara/bărbații mai vulnerabili decât femeile în fața
depresiei/depresia taților se
moștenește/1 din 10 copii americani ia anti-depresive/“lunea trisță”, “blue
Monday”, “lunea neagră”, “depresia de ianuarie” de după sărbători-depresia de după vacanța de iarnă/ 'Femeile riscă mai mult (să sufere de depresie) decât
bărbaţii'/cei născuți în lunile
geroase sunt mai predispuși la depresie (dar și schizofrenie etc.)/dependența de computer și telefon
poate duce la depresie/mușcăturile
de pisică pot cauza depresie/
(titluri din presa)
Şi variațiuni pe aceeași temă: stress, anxietate, sănătate mintală, boli psihice etc.
Şi variațiuni pe aceeași temă: stress, anxietate, sănătate mintală, boli psihice etc.
Campanii peste campanii de marketizarea bolilor, de la
cancer la depresie, de la ADHD la tăierea profilactică a sânilor, totul cu
scopul ca fiecare om, indifferent de vârstă să fie obligat să consume zilnic
medicamente și
servicii medicale. Obligat, pentru că “diagnosticarea precoce” e noua găselniță care va transforma lumea
într-un sanatoriu. [1]
Zilele acestea, depresia e promoționată, din nou, peste tot în presă. Ieri, am văzut un
psihiatru român care spunea că are în plan construirea unui complex de tratare
a bolilor psihice care va costa…50 mil. de euro! N-ar fi mai ieftin să-i tratăm
p-ăștia care ne
îmbolnăvesc cu “știri”?!
Bolile creierului costă România 11 miliarde de euro.
Investim în combaterea lor de 4.000 de ori mai puţin http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl/investigatii/bolile-creierului
“Problemele psihice au ajuns sa tulbure vietile tot mai
multor romani, astfel ca tara noastra ocupa locul 3 intr-un clasament european.
Medicii specialisti spun ca in ultimii ani s-a dublat numarul celor care sufera
de afectiuni psihice si ajung la spital.” http://stirileprotv.ro/stiri/sanatate/romania-pe-locul-3
09.10.2012 Peste 350 milioane de oameni suferă de depresie http://www.gandul.info/sanatate/peste-350-milioane-de-oameni-sufera-de-depresie-10183467
Doi din 10 români au tulburări psihice. STUDIU http://www.gandul.info/sanatate/doi-din-10-romani-au-tulburari-psihice-studiu-10114547
ANTIDEPRESIV:
Să facem depresie în mod correct cu SIMONA CATRINA “Am învăţat să fac depresie civilizată de la buna
mea amică din Canada, Jennifer. De câte ori o părăsea câte unul, se apuca de
mâncat câteva sute de nuci.” Citeste mai mult: adev.ro/mo0hdu
"Shane Ellison este om de ştiinţă premiat şi chimist,
care a mărturisit că a lucrat în industria farmaceutică, domeniu în care a
simţit că ştiinţa este complet abandonată. El susţine că la interviurile de
angajare aceste companii farmaceutice nu ezitau să îi spună că ele
dezvoltă medicamente pentru a trata simptomele, nu pentru a
vindeca. Aşadar, ce te faci când nu mai există simptome? Inventezi boli,
susţine Ellison." http://adevarul.ro/sanatate/medicina/declaratie-zguduitoare-unui-expert-medicamentele-fabricate-reduce-populatia-8_5329b71e0d133766a80b8647/index.html
[1] Un nou
pretext pentru dezvoltarea de medicamente: depresia, diagnosticată după două
săptămâni de la primele simptome Citeste mai mult: adev.ro/miltnv
UNIFORME SCOLARE
Cu părere de rău, pentru că trebuie să dăm înapoi și pentru că unii elevi se vor simți frustrați în prima fază, dar trebuie reintroduse uniformele școlare!
După Revoluție,
dat fiind că se exagerase până la angoasă cu restricțiile, renunțarea
la uniforme părea o idée bună și
chiar așa a fost o
vreme. Copiii s-au îmbrăcat toți
în blugi și adidași, o ținută decentă într-o lume
încă decentă. Unii profesori au protestat după cum urmează: nu puteau suporta
ca elevii să fie mai bine îmbrăcați
decât ei, îi dureau ochii de la prea multe culori, se vedeau diferențele de situație materială între elevi (totdeauna s-au văzut, nu trebuie să dea
importanță!) și
inacceptabilul - venit din partea unui director de generală care nu folosea
indexul pe post de arătător - fetele trebuie să poarte fustă!
Nu se pune problema că era mai bine pe vremea lui Ceaușescu, ci că trebuie luate niște măsuri urgent ca răspuns la situația în care s-a ajuns acum.
Nu se pune problema că era mai bine pe vremea lui Ceaușescu, ci că trebuie luate niște măsuri urgent ca răspuns la situația în care s-a ajuns acum.
În vremea ceaușistă,
elevii purtau aceeași
uniformă în toată țara
- albastru cu bleumarin - și
matricole care să-i identifice și
pe stradă. Băieții
erau obligați să se
tundă scurt iar fetele să-și
prindă părul și să-și pună bentiță albă pe cap. De aici
încolo veneau profesorii cu propriile disciplinări, fiindcă suntem o țară de șefi: părul fetelor trebuia
obligatoriu împletit, al băieților
era controlat la centimetru și
trimis la tuns dacă nu corespundea iar servietele n-aveau voie să fie la “modă”
(atunci nu erau cine știe
ce, doar niște genți cu buzunare). Altfel se
scădea nota la purtare. Pe fete, totuși,
nu le-a putut nimeni opri să poarte tocuri, nici măcar comunismul, mai ales că,
la două ore de sport pe săptămână (sport
cu febră musculară, nu fotomodelism), elevele știau să meargă drept, nu ca Fund-Înapoi astea din
politică.
Profesorul era, deci, o autoritate, mai bună sau mai rea,
dar o autoritate recunoscută pentru că, atunci, profesorul te învăța carte în clasă, ceea ce,
în zilele noastre, refuză, de cele mai multe ori, să facă.
După communism, însă, “profesorul” este presa, mai ales
televizorul, cu suita de intelectuali de stânga-dreapta care disprețuiesc “boborul”, cu
tăvălugul de show-uri “caritabile” umilitoare, cu modele de reușită uimitoare - de la
prostituate la șosea,
la dame de lux - sau de la oier - valutist la multimilionar șmecher (Becali, de pildă, a fost consultat de televiziunea lui Ponta în
legătură cu studierea șahului în școli),
cu politicieni fără meserie crescuți
de mici ca niște copii
de trupă la sânul partidelor, cu antitalente care-și urmează “visul” de a deveni ceea ce nu sunt și tot așa.
Acestea fiind modelele, moda, în zilele noastre, practic, nu
se mai schimbă. E un prost-gust continuu încropit din paiete, culori țipătoare, vulgaritate și binențeles, denumirea firmei la
vedere, adică reclamă gratis în școli.
Unghii pictate, încălțări
parcă scăpate din carele alegorice ale lui Mazăre, cercei până la claviculă,
toate asortate cu colaci de burtici care ies din bluze pictate și se tolănesc pe marginea
pantalonilor fără formă, a șpilhozenilor
de dormit cu care se trezesc unii mergând la școală sau a fustițelor mai subțiri
decât chiloții. Bonus,
fiindcă mai e loc de o pată de culoare, fetele se machiază ca pentru camerele
de luat vederi - adică învață,
de mici, să devină femei, așa
cum au văzut în serialele americane tâmpite pentru adolescenți - iar băieții, intimidați de stridențe și de vârsta care-i obligă să crească, își ascund personalitatea în
tunsori care urâțesc și purtare neglijentă sau
necioplită.
S-a ajuns, la uniformizarea de alt gen, bine ticluită, care
prostește, deci se
impune o echilibrare de forțe.
Evident, fără exagerările din trecut, fără funde și alte țățoșenii care să-i facă să se simtă ridicoli, fără prețuri exorbitante plătite
“clientelei” de orice fel și
cu burse pentru cei care nu-și
permit (15 mld. euro/an cheltuiește
guvernul pe achiziții publice!).
În fond, o uniformă școlară,
în zilele noastre, ar fi o excentricitate și le-ar da sentimentul acestor copii că aparțin, timp de câteva ore pe
zi, altei instituții
decât “instituția
televizorului”!
NU MAI FUMATI! VIN TERORISTII!
Lumea e-n
fierbere! Becali, căruia i-au mâncat curvele banii, “curvele” din presă și din politică, e în rugile tuturor.
Ponta, Antonescu, Zgonea, zoaiele din presă și patronii lor, cu toții fac mătănii și apă la genunchi să nu carecumva să
primească Gigi aprobare de la Dumnezeu ca să-i dea în gât pe toți, fiindcă atunci, să vezi iluminare!
In același timp, în Franța, singura țară în care mai zvâcnește democrația, asta fiindcă francezii sunt
singurii care mai protestează în lumea asta… civilizată, un număr impresionant
de oameni au demonstrat împotriva, în principal, a înfierii copiilor de către
cuplurile de homosexuali. Cârpa de presă internațională i-a numit extremiști de dreapta iar, în presa noastră, știrea a fost oarecare.
E foarte șmecheră Europa politică, vrea să
radicalizeze electoratul pentru ca nu carecumva să apară alte doctrine în afară
de astea două care se înțeleg de minune și pentru care, marea majoritate ar
trebui să voteze, în silă, dar să voteze, ca să pară democrație.
Care este
legătura între homosexuali și Becalii, în afară de faptul că și unul și alții sunt zilnic în televizor? Păi,
pentru Becali și
restul corupților,
USL-imea pregătește o amnistie și, la schimb, căsătoriile absurde vor
fi legalizate. In timpul ăsta, dreapta ne va oferta cu patriarhatul și legea anti-avort iar Becalii va
propăvădui creștinismul
primitiv în continuare dar nu va mai sufla împotriva homosexualilor.
Tiganii cerșetori
vor face naveta între palatul lui și Buckingham.
Europa e mulțumită de “coabitare”, ne transmite că
teroriștii vin
spre noi și ne
sfătuiește să
nu mai fumăm!
"Reporteri
sub acoperire au gasit în toaletele Palatul Westminster urme de cocaină.
Nu într-o singura toaletă, ci în nouă, informează realitatea.net, citând The
Sun."
http://www.romanialibera.ro/actualitate/europa/descoperire-socanta-in-parlamentul-britanic-urme-de-cocaina-au-fost-gasite-in-toaletele-cladirii-307601.html
http://www.romanialibera.ro/actualitate/europa/descoperire-socanta-in-parlamentul-britanic-urme-de-cocaina-au-fost-gasite-in-toaletele-cladirii-307601.html
Presa
posteriorului E! Entertaiment
2013-
“Studiul mentionat mai sus a conchis totodata ca majoritatea barbatilor prefera
femeile cu fundul mare.Motivul? Simplu: o femeie cu un posterior un pic mai
evident are soldurile mai late, asa ca sansele sa duca la capat o sarcina sunt
mai mari. Si tocmai din acest motiv, o femeie cu un posterior scos in evidenta
are mai multe sanse sa fie curtata de multi barbati.” http://www.realitatea.net/ce-cred-cu-adevarat-barbatii-despre-fundul-unei-femei_1285715.html
2015- “Un
nou studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din Texas, Statele
Unite, arată că bărbaţilor le plac femeile cu un posterior rotund, generos, bine evidenţiat. Ei continuă, de
fapt, o tradiţie veche de mii de ani. În trecut, femeile cu o astfel de
caracteristică erau văzute ca mame nomade mai bine pregătite pentru a avea
copii.” http://www.romaniatv.net/de-ce-le-plac-barbatilor-femeile-cu-un-posterior-generos_208825.html#ixzz3d7VbJ3N4
2015-
Femeile cu posteriorul mare au motiv de bucurie! "Defectul" ascunde
multe beneficii! http://euforia.tv/lifestyle/femeile-cu-posteriorul-mare-au-motiv-de-bucurie-defectul-ascunde-multe-beneficii-id34631.html
Astea sunt
invitații
(presiuni/bullying) la îngrășare (consum, adică) și la mutilare estetică, implanturi în
fese.
Cine plătește ŞTIREA?
În lume sunt
1,5 mil. de “cârpăceli” (Botched) dar ANTENA n-o să le arate și nici CAN – ul no
să se sesizeze.
PROGRAM-TV: AFACEREA MASTECTOMIA
Când
Angelina Jolie, o vedetă de cârpă cusută la Hollywood, și-a tăiat sânii în scop profilactic
pentru că și-a
descoperit gena care “e posibil” să-i declanșeze un cancer mamar, era clar ce
urmează dar nu credeam că se vor mișca atât de repede.
La fel ca
evangheliștii
americani, sosiți după revoluție să facă racolări în România când încă nu se răcise
dictatura, zilele astea au sosit déjà promoterii companiilor care te caută la
gene. In același timp,
una dintre Zâne, Andreea Marin, face o mizerie, dar efectiv o mizerie de
promovare a controlului mamar, în care nu te mai trimite pe tine la control
medical-caz în care n-ai avea decât responsabilitatea propriei personae, ci îți pune pe conștiință responsabilitatea surorii tale. O
mizerie!
Absolut
întâmplător, se-nțelege, doctorița matinalului de la Pro-tv-Oana
Cuzino-a vorbit astăzi despre reconstrucția mamară!
http://www.realitatea.net/peste-1-milion-de-americance-tratate-inutil-de-cancer-mamar_1059193.html “Peste un milion de femei din Statele Unite
au fost tratate inutil pentru cancer la sân, în ultimii 30 de ani. Descoperirea
a fost făcută în urma unui studiu din care a rezultat că mamografiile de rutină
pot duce, uneori, la diagnostic eronat.”
Nici un
cuvințel de
la Zânele astea două în legătură cu cine plătește aceste campanii și cu cât?
Președintele Băsescu, cel atât de agresiv
preocupat de natalitate și coabitantul lui-premierul Victor Ponta-cel care vrea să dea
verde la OMG-uri (plante modificate la gene) mai bine ar da o lege care să
oblige presa să spună sursa finanțării campaniilor, indifferent cât par
ele de benigne, de la legea adopțiilor până la transplanturi, anti-avort
sau tratarea cancerului (vindecare nu i se spune pentru c-ar fi motiv de
proces!).
Apropo,
mastectomia, chiar și profilactică, nu înlătură definitiv probabilitatea de a
dezvolta tumori maligne!
MARKETIZAREA
CANCERULUI
Substanţe CANCERIGENE în haine de firmă Sarea iodată poate produce cancerCancerul din farfurie Cafea de firmă cu o
substanţă cancerigenă Morcovii ar putea fi PERICULOŞI pentru sănătate(cancer pulmonar) Cancerul la creier ar
putea fi provocat de telefoanele mobile Radiografiile dentare pot fi cauza tumorilor
cerebrale ATENTIE.
Soia face ca tumorile la sân să fie mai rezistente ŞOCANT. Cartofii şi
cerealele integrale pot cauza cancer de sân Socant: Sampoanele Johnson and Johnson contin
substante cancerigene Un cancer silenţios care face ravagii. Vezi dacă eşti expus la
acest risc Cancerul
de colon muşcă mai tare din bărbaţi ATENTIE!Mezelurile şi carnea roşie favorizează
apariţia cancerului Trei ouă pe săptămână şi ai cancer la prostată De la o simplă
răguşeală, la cancer (titluri din ziare)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu