vineri, 19 martie 2021

Războiul Lașilor: Pandemia nu e despre pandemie

Motto: Nu te întreba ce poți face tu, pandemistule, pentru românii ne-complianți – de exemplu, să-i legi de pat - întreabă-te dacă nu cumva ești tu nebun de legat! https://antipresa.blogspot.com/2021/03/robo-cap-invinge-pandemia.html#more


“Prevenția” nu e despre prevenție, e un nume de cod pentru altceva.

Ei, cum spuneam, Pandemia asta n-o să reușească. O să omoare cît de mulți poate, dar n-o să reușească, fiindcă mercenarii pandemismului vor face greșeli în serie și se vor incrimina. Chiar aseară, de-o pildă, unuia dintre ei i-a scăpat porumbelul din strategia de comunicare.

Însă, cei care intră pe mîna lor… E o tombolă, doar întîmplarea îi mai scapă.

În ce privește isteria creată intenționat de nebunii planetei în jurul antibioticelor pot să spun un singur lucru, și eu vorbesc, în materie de chestii d-astea legate de medicină, fie din ce am văzut în jurul meu, fie reproduc exact ce spun medicii, specialiștii, cercetătorii din domeniu iar Dumnezeu mi-e martor că-mi displace subiectul la fel de mult precum creșterea în greutate, umflarea picioarelor și altele asemenea.

Deci, am observat, pe pielea celor din jur, că isteria anti-antibiotice a dus la prescrierea în cantități industriale și pe lungi perioade de timp a antiinflamatoarelor, unele foarte puternice. Probabil, după protocol. Ce ne interesează că bolnavul dezvoltă reacții adverse care sunt trecute în prospect drept una la o sută de mii sau la un million, timp în care boala lui nu dă înapoi deloc? Totul sau nimic, asta e deviza mercenarilor plătiți să implementeze noile norme!

Și, după noile norme, vrem să prevenim apariția unei bacterii rezistente la antibiotice, deci, cine scapă doar cu antiinflamatoare, bine!, cine nu… moară cine o muri, noi salvăm milioane. Mori acum, te salvăm în viitor!

Medrol, e medicamentul la care m-am referit. După ce ființa umană aproape a fost omorîtă de prostia… unora, adică începuse să-și piardă vederea, a contractat o răceală, se prăbușea psihic și fizic etc., am oprit medrolul și i-am dat antibiotic. Binențeles că nu mă pricep, deci am stat ca un stîlp de veghe la eventualele reacții negative. Antibioticele au avut effect, fără nici un fel de îndoială, pînă la vindecare.

Deci, așa cum am mai spus, eu scriu depre așa ceva deși îmi displace nespus, pentru că, ultima dată, vreodată, cînd cineva încearcă să omoare pe cineva în jurul meu sau chiar reușește, s-a întîmplat deja!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu