“Conștientizare”
nu există în DEX, 1975. E o formă de manipulare a realității bazată, în
principal, pe inducerea ideii că omul este bolnav fără să știe. “Crezi că ești sănătos? Mai gîndește-te!
Vino la clinica noastră să-ți faci analizele!”, e doar un exemplu de slogan,
folosit într-o reclamă care circulă pe autobus, la care se adaugă și “noile standarde”
în materie de sănătate ale OMS.
“Conștientizarea” este o stresare a populației,
foarte profitabilă, care nu dă greș, aceasta inducînd, minimum minimorum, o
depresie generală. De aici și campaniile periodice de “conștientizarea
depresiei”.
Cum se fabrică?
Sau “awareness ribbons”.
Campania de conştientizare şi informare privind persoanele diagnosticate
cu boala Parkinson 'Tu împinge... şi noi tragem'; „Arată că îți pasă”, campanie de
conștientizare a problematicii autismului; Campania „Don’t Delay, Connect Today”, organizată de
Liga Europeană
Împotriva Reumatismului; "Fără amânare! Fă o
programare!", care are scopul de a atrage atenţia asupra importanţei
diagnosticului precoce a bolilor reumatice; Campanie de constientizare a autismului în Gorj; Campania de constientizare asupra cancerului la copil; campanie de constientizare si informare
asupra autismului; campanie de informare-constientizare a poliomelitei;
Campania de Preventie si Constientizare a Cancerului de Col Uterin; campanie de informare și conștientizare cu privire la hepatită; campanie de popularizare si constientizare a
diagnosticului de distonie neuromusculară; campanie ampl de conștientizare a parinșilor
asupra importanșei timpului petrecut împreună cu copilul; „Stă in puterea ta sa salvezi vieti! Actioneaza
astazi pentru o Romanie fara Tuberculoza!”-campanie de constientizare; campanie de constientizare a stopului
cardio-respirator; campanie de conștientizare a
simptomelor cancerului de sân; campania
“Mamografia Salveaza Vieti” ofera mamografii gratuite pentru femeile cu
venituri reduse; campanie de
constientizare a bolilor cardiace congenitale; Asociatia
Autism Trasilvania a initiat o campanie de constientizare a problematicii autismului prin testarea
copiilor din creșe; s-a lansat campania de informare și conștientizare privind
gripa, in șase țări din Europa, printre care si Romania; #Hands on,
campanie dedicată cresterii gradului de conștientizare a cancerului
la sîn; campanii de conștientizare a sănătății sânului; campanie de
conștientizare a impactului încălzirii globale asupra sănătății populației etc.25% dintre romani sunt predispuși la diabet; peste 11% dintre români diagnosticați cu diabet zaharat; peste 60% dintre romani sunt afectati de Boala Venoasa Cronica; 20% suferă de boli psihice; 90% dintre români suferă de carență de vitamina D; 10% boli de rinichi; 5% alergie la polen; 80% paraziți intestinali; 70% dintre femei au constipație (studio realizat de Danone); 40% dintre români doborîți de stress; 25% suferă de insomnia; peste 50% de boli reumatica; 42% de dureri de spate; 10% obezitate; 50% sensibilitate dentară; 40% dintre femei suferă de endometrioză; 20% dintre copiii români suferă de rahitism etc.
Donații, simptome ale bolilor (balonarea e nelipsită), vedete care vorbesc “deschis” despre boala lor (contra cost?), liste de alimente bune sau dăunătoare etc.
Sunt și campanii, apparent utile, pentru conștientizarea consumului de droguri, traficului de personae, infectării cu HIV dar care n-au nici un effect fiindcă sunt de formă.
https://www.jurnalul24.ro/panglici-de-constientizare-si-semnificatia-lor/
http://ampress.ro/combinate-aceste-2-ingrediente-trateaza-diabetul-in-numai-4-saptamani/r (250
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu