luni, 23 aprilie 2018

Campanie de “Conștientizare”



“Conștientizare” nu există în DEX, 1975. E o formă de manipulare a realității bazată, în principal, pe inducerea ideii că omul este bolnav fără să știe. “Crezi că ești sănătos? Mai gîndește-te! Vino la clinica noastră să-ți faci analizele!”, e doar un exemplu de slogan, folosit într-o reclamă care circulă pe autobus, la care se adaugă și “noile standarde” în materie de sănătate ale OMS. 
“Conștientizarea” este o stresare a populației, foarte profitabilă, care nu dă greș, aceasta inducînd, minimum minimorum, o depresie generală. De aici și campaniile periodice de “conștientizarea depresiei”.

Cum se fabrică? Sau “awareness ribbons”.
Campania de conştientizare şi informare privind persoanele diagnosticate cu boala Parkinson 'Tu împinge... şi noi tragem'; „Arată că îți pasă”, campanie de conștientizare a problematicii autismului; Campania „Don’t Delay, Connect Today”, organizată de Liga Europeană Împotriva Reumatismului; "Fără amânare! Fă o programare!", care are scopul de a atrage atenţia asupra importanţei diagnosticului precoce a bolilor reumatice; Campanie de constientizare a autismului în Gorj; Campania de constientizare asupra cancerului la copil; campanie de constientizare si informare asupra autismului; campanie de informare-constientizare a poliomelitei; Campania de Preventie si Constientizare a Cancerului de Col Uterin; campanie de informare și conștientizare cu privire la hepatită;  campanie de popularizare si constientizare a diagnosticului de distonie neuromusculară; campanie ampl de conștientizare a parinșilor asupra importanșei timpului petrecut împreună cu copilul; „Stă in puterea ta sa salvezi vieti! Actioneaza astazi pentru o Romanie fara Tuberculoza!”-campanie de constientizare; campanie de constientizare a stopului cardio-respirator; campanie de conștientizare a simptomelor cancerului de sân; campania “Mamografia Salveaza Vieti” ofera mamografii gratuite pentru femeile cu venituri reduse; campanie de constientizare a bolilor cardiace congenitale; Asociatia Autism Trasilvania a initiat o campanie de constientizare a problematicii autismului prin testarea copiilor din creșe; s-a lansat campania de informare și conștientizare privind gripa, in șase țări din Europa, printre care si Romania; #Hands on, campanie dedicată cresterii gradului de conștientizare a cancerului la sîn; campanii de conștientizare a sănătății sânului; campanie de conștientizare a impactului încălzirii globale asupra sănătății populației etc.
25% dintre romani sunt predispuși la diabet; peste 11% dintre români diagnosticați cu diabet zaharat; peste 60% dintre romani sunt afectati de Boala Venoasa Cronica; 20% suferă de boli psihice; 90% dintre români suferă de carență de vitamina D; 10% boli de rinichi; 5% alergie la polen; 80% paraziți intestinali; 70% dintre femei au constipație (studio realizat de Danone); 40% dintre români doborîți de stress; 25% suferă de insomnia; peste 50% de boli reumatica; 42% de dureri de spate; 10% obezitate; 50% sensibilitate dentară; 40% dintre femei suferă de endometrioză; 20% dintre copiii români suferă de rahitism etc.
Donații, simptome ale bolilor (balonarea e nelipsită), vedete care vorbesc “deschis” despre boala lor (contra cost?), liste de alimente bune sau dăunătoare etc.

Sunt și campanii, apparent utile, pentru conștientizarea consumului de droguri, traficului de personae, infectării cu HIV dar care n-au nici un effect fiindcă sunt de formă.
https://www.jurnalul24.ro/panglici-de-constientizare-si-semnificatia-lor/
 http://ampress.ro/combinate-aceste-2-ingrediente-trateaza-diabetul-in-numai-4-saptamani/r (250

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu