joi, 21 mai 2015

Mai știe cineva de când am început noi să vorbim despre vaccinarea opțională?

Pentru că asta e întrebarea la care trebuie să răspundă amatorii de ținut lecții perfide la televizor.

În condițiile în care populația României era educată în această privință, înțelegea și accepta vaccinarea obligatorie împotriva câtorva boli periculoase, contagioase sau incurabile, cine a venit cu ideea ca acest bun obicei să fie pus la îndoială și cu ce scop?

Dacă răspund deștepții la asta, s-a rezolvat problema!

Adevărul e că, la noi, se făceau doar vaccinurile absolut necesare, nu venea nimeni să-ti scoată ochii cu reclamă la câteva sute de alte vaccinuri din rațiuni strict comerciale. Nu aveam în fiecare sezon, cu bonus după fiecare rând de alegeri, câte o “gripă” aviară, porcină sau câinească (asta e new entry, probabil pentru la vară). Şi nici nu cumpăram vaccinurile de la alții, pentru asta aveam Institutul Cantacuzino.

Deci, vaccinarea obligatorie a devenit opțională cu un scop: să cumpere lumea vaccinuri vrac, după cum li se face reclamă la televizor. Așa…ca “gustarea dintre mese”, în fiecare zi, la recomandarea televizorului.

De asta sunt unii împotriva vaccinării, pentru că sunt prea multe și au fost associate cu alte boli, inclusiv cu înmulțirea cazurilor de autism. Trebuie să te-ntrebi de ce sunt tot mai mulți copii bolnavi de așa ceva, nu?

În același timp însă, nici nu te poți baza pe faptul, susținut de unii, că bolile respective ar fi fost eradicate sau că un “trai sănătos” te ferește de boală. Nu poți să te riști cu poliomielita, de pildă!

Dar, sigur că, pe drept cuvânt, există o groază față de scelerații lipsiți de scrupule care vând boala pentru ca tot ei s-o “trateze” (și să te-mbolnăvească de altceva!), statul român nu obligă agenții de influență (presă, politicieni) să-și devoaleze sponsorii iar institutele noastre de cercetare au fost distruse intenționat.

În plus, am văzut la ultima emisiune pe acest subiect un doctor care se repeta într-una ca un sughiț: Trebuie să le faci binele cu forța! Trebuia să le faci binele cu forța! Tre…

Doctorii nu sunt Dumnezei! Ei nu trebuie să aibă drept de viață și de moarte iar, în intervalul ăsta, drept de experimente, ca-n SUA, asupra celorlalți.

Asta-i una!

Alta e o “știre” pe care nu știm cum s-o interpretăm pentru că nu-i știm sponsorul, ca de obicei, dar știm ca firmele obișnuiesc să-și dea la gioale ca să-și ia fața.
http://www.gandul.info/sanatate/pasta-de-dinti-otrava-de-zi-cu-zi-ce-au-descoperit-cercetatorii-14300811 “Producătorii spun că pasta de dinţi cu triclosan este sigură, dar unele studii indică faptul că substanţa ar putea fi asociată cu dereglările hormonale şi riscul apariţiei cancerului de sân, informează ştirileprotv. ro.”

Uite hal de informație! Deci pasta de dinți cu triclosan nu doar că e “sigură” dar poate fi asociată și cu “dereglări hormonale” și “cancer de sân”! Te doare mintea!

În fine, pe WIKIPEDIA găsim că “Triclosan has been associated with a higher risk of food allergy.[17] This may be because exposure to bacteria reduces allergies, as predicted by the hygiene hypothesis and not toxicology of the triclosan itself.” http://en.wikipedia.org/wiki/Triclosan  

Adică, triclosanul  (un antibacterian) este asociat cu riscul de alergii alimentare. Asta nu din cauză că triclosanul ar fi toxic ci pentru că expunerea la bacterii reduce alergiile.

Evident e vorba de expunerea la bacterii în mod natural, nu trebuie, Doamne ferește! să s-apuce Big Farma sau producătorii de OMG-uri să ni le bage în meniu.

Asta pentru că sistemul nostru imunitar trebuie să-nvețe să se apere singur.

“Sistemul nostru imunitar nu functioneaza judicios atunci cand este constrâns sa lucreze intr-un mediu steril, e de parere Graham Rook, imunolog la University College din Londra” http://www.descopera.ro/cultura/2454887-cu-mainile-curate

Sigur, nu poți să te riști, copiii noștri nu sunt la fel de rezistenți ca cei din zonele foarte sărace și, în lumea noastră, hrana este multă dar proastă când vine vorba de conținutul nutrițional. Asta nu înseamnă că trebuie să folosim un săpun care să omoare bacteriile în proporție de sută la sută, cum se laudă unii în reclamă.

La fel e și când vine vorba de “răceală”: e o prostie (sau o ticăloșie) să-i pui pe oamenii sănătoși să se vaccineze anti-gripal în fiecare an de vreme ce ei se pot imuniza natural.

Sănătate înainte de toate! Nu Medicamente înainte de toate!


“"Când medicina mi-a propus falşi idoli ai vaccinurilor şi s-a pus în slujba lui Big Pharma, pot să mai am încredere în ea? Eu în medicul meu de familie am. Pentru că nu mi-a impus niciodată un vaccin care nu era clasic. O medicină pusă în slujba omului e cu totul şi cu totul alta decât o medicină pusă în slujba Big Pharma. Eu sunt în favoarea vaccinurilor făcute de medicina românească. Eu aş desfiinţa Guvernul. Serios, ăsta e un atac la siguranţa naţională. Să desfiinţezi Institutul Cantacuzino ca să aduci pe piaţă vaccinuri expirate ăsta nu înseamnă să-ţi supui poporul la un holocaust? Dar aşa e dintotdeauna când primează lozul. Nişte nemernici! Gândiţi-vă cât câştigă unii la aducerea unui vaccin din Franţa. Nu? Asta e o bătălie pe bani, nu pe sufletele noastre", a spus părintele Constantin Necula.” http://www.gandul.info/magazin/preotul-constantin-necula-atac-dur-la-alesii-tari-eu-as-desfiinta-guvernul-asta-e-holocaust-impotriva-romanilor-14243632


http://www.romaniatv.net/baietelul-rapit-din-spital-de-parinti-si-dus-in-cehia-s-a-vindecat-de-cancer_210175.html



Produsele tip pate vegetal, cocktail chimic. Câte E-uri conţin mărcile de pe piaţa românească
Citeste mai mult:
adev.ro/nlo6sy

" "Dacă ar trebui să mă pun înaintea trenului ca să opresc această lege, chiar o fac. Am avut și încă mai am de tras cu fiul meu din cauza acestor vaccinuri. Eu sunt o mamă pățiță. La 3 săptămâni după ce l-am vaccinat de ROR, a început calvarul. A debutat cu rujeolă infantum și stomatită aftoasă și după alte 3 săptămâni diaree cronică. Am umblat cu el prin spitale, am făcut analize până și genetice, am trimis o analiză în Germania, m-a costat 3200 de lei o singură analiză genetică, iar genetic copilul nu are nimic, nicio alergie." http://www.activenews.ro/stiri-sanatate/O-mama-si-o-actrita-cunoscuta-denunta-prapadul-facut-de-vaccinuri-si-spune-ca-noua-lege-este-manata-de-interese-financiare-Vaccinul-te-face-viitor-consumator-de-spitale-si-medicamente-125344
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu